יוצרת ושחקנית – "נפגש בסיבוב"- מופיעה בתאטרון פלייבק .
למדתי משחק 3 שנים ( בארץ ובחו"ל ) .
כשחייתי בניו יורק השתתפתי בסרט סטודנטים בתפקיד ראשי "aplace to live" . הסרט זכה בפרס ראשון מתוך סרטי סטודנטים בארצות הברית במאית- ד"ר ענת ענבר .
בנוסף השתתפתי בהצגות ילדים .
הצטלמתי לתוכנית טלויזיה "הבנים והבנות " בתפקיד הכובסת .
שנתים היה לי מופע סטנד אפ – שיגעון של מופע "- המביא את החלקים המשוגעים והקומים שלי לבמה מנקודת מבט של מטפלת .
בנוסף מרצה בבריאות הנפש בכנסים ימי עיון ולצוותי שיקום וטיפול .
2023-2026 לימודי משחק אצל השחקנית שרון דנון .
2001-2003- לימודי משחק בסמינר הקיבוצים ותיאטרון החדר.
2000-2001 - לימודי משחק2001-2000 , ניו-יורק.