Javascript אינו מופעל בדפדפן שלך. הפעל אותו על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.

למצוא את ביצת הזהב שלך | הסודות המצחיקים של שפת הגוף

ליאור כלפון

"למצוא את ביצת הזהב שלך " ו  - "הסודות המצחיקים של שפת הגוף - השפה המדוברת ביותר בעולם!"  הן הרצאות  קומיות חוויתית הלוקחות את המאזין למסע מרתק. 
 

ההרצאות / סדנאות

  • ההרצאה: "למצוא את ביצת הזהב שלך"

    לכל אחד מאיתנו יש את היכולת להטיל ביצי זהב. לכולנו יש רעיונות, חלומות, כשרונות ומתנות שקיבלנו בחיינו. אבל מה אנחנו עושים איתם?   

    בהרצאתו "למצוא את ביצת הזהב שלך", חולק ליאור עם הקהל סוד קטן ואישי.
    הוא מספר על כשלונותיו והצלחותיו ומשתף בסיפור חייו המופלא ובניסיונו בהגשמת חלומות גדולים וקטנים. 

    כלפון משמש כתרנגול פנימי הקורא לכולנו להתעורר ולצאת למסע למציאת ביצת הזהב ולהגשמת
    יעודנו, חרף הקשיים והפחדים שהחיים מזמנים לנו.  

    "כולנו תרנגולות שיכולות להפוך רעיונות וחלומות לביצי זהב, במקום לאבק ולמרמור שמצטבר במגירות חיינו." 
     "למצוא את ביצת הזהב שלך" היא מסע קומי, דרמטי ולא רגיל

    ואם תרצו, אין זו הרצאה (:


     

  • ההרצאה: "הסודות המצחיקים של שפת הגוף - השפה המדוברת ביותר בעולם!"

    ליאור כלפון, קומיקאי, יזם ואומן בינלאומי זוכה פרסים שיצר הפקות בינלאומיות מהמצליחות ביותר בעולם (התיאטרון השחור, הווקה פיפל) מביא כיתת אמן המועברת כהרצאה חווייתית יוצאת דופן על הסודות המצחיקים והמדהימים מאחורי שפת הגוף שלנו דרכה אנחנו מעבירים באופן לא מודע 93% (!) מהמסרים שלנו, כך שאיך אנחנו אומרים משהו יותר חשוב ממה אנחנו אומרים..

    כאמן מומחה בקומדיה פיזית שביצע וביים אינספור דמויות וחיקויים, מדגים ליאור בעזרת דמויות שונות בהרצאתו פרקים מרתקים על המשמעות הבלתי מילולית של חלקי הגוף השונים שלנו ועל "השפה המדוברת ביותר בעולם".

    כיתת האמן מועברת כהרצאה קומית אינטראקטיבית המשלבת משחקי תיאטרון פשוטים בשיתוף הקהל באולם.

    הנושאים בהם תעסוק כיתת האמן:

    רושם ראשוני
    תורת הפנים- מימיקה
    המסרים בלחיצת יד
    לדבר בעיניים- הכל על קשר העין
    כוחו העצום של החיוך
    איפיון דמויות
    טון וקצב דיבור
    סגנונות הליכה
    צורות ישיבה

    ועוד...

    ההרצאה מביאה כלים בסיסיים לשימוש יומיומי להבנת מסרים שאנו מעבירים בגופנו והבנת האדם הניצב מולנו.

    קהל יעד: 
    אנשי עסקים, אנשי שיווק ומכירות, בעלי תפקידים בשירות הציבורי וחברות המעוניינות בשיפור התקשורת הלא מילולית עם הלקוחות.

    ההרצאה מוגדרת "מאוד אינטראקטיבית וקומית", הקהל באולם משתתף בהרצאה ממקום מושבו בישיבה ועמידה וחלקם אף עולה לבמה להדגמות לצד ליאור.
    להרצאה זו קיימת גרסה מורחבת של סדנה אינטראקטיבית בת שעתיים ומעלה לקבוצות קטנות של עד 50 איש.

גלריית וידיאו של המרצה

אודות המרצה

ליאור הוא אחד מהיוצרים הישראלים המצליחים ביותר בארץ ובעולם. הוא מוכר כמעט בכל בית בישראל כשחקן והקומיקאי מאחורי דמותו של "איצקו" מהסדרה האהובה "רמזור" וכבמאי ויוצר של אחד המופעים הישראלים המצליחים בעולם - "הווקה פיפל".  ליאור כיכב בתחילת דרכו ב"קומדי סטור" ובשיא הצלחתו בארץ טס לנסות את מזלו בהוליווד - שם הוענק לו גרין קארד על יכולות יוצאות דופן באומנות. אך קשיי הישרדות כלכליים בעיר הסרטים אילצו אותו לנסות תסריט חדש בעיר אחרת... 
בשנת 2001, כנגד כל הסיכויים, הקים ליאור בפראג את התיאטרון השחור התלת מימדי הראשון בעולם - "WOW". המופע הצליח מסחרית (עד היום), אך ליאור לא נהנה מההצלחה ונאלץ להמציא עצמו שוב מחדש. שנה לאחר מכן הוא חזר לישראל והקים את התיאטרון השחור הישראלי שבו הוצגו המופעים "פנטזי", "פנטזי קידס" ו"הענק וגנו הקסום". ב-2005 נסע ליאור למצוא מפיקים בברודווי שישקיעו במופע התיאטרון השחור החדש שהגה, מופע קומיקס ויזואלי ייחודי שלא נעשה מעולם.

במהלך 10 ימים (שבהם ישן בסלון של חברים) גייס ליאור מפיקים בכירים מברודווי שהשקיעו במופע מיליון דולר (!). לאחר 3 שנות פיתוח וחזרות עלה לאוויר "Glow", המופע הגדול בעולם בטכניקה זו. המופע הגיע לשיאו ב- 10 מופעי סולד אאוט בבית האופרה האגדי בסידני אוסטרליה וזכה לביקורות נלהבות. לבסוף התגלה כי המופע לא היה כלכלי וההפקה נאלצה לרדת מהבמות יחד עם החלום על מופע בברודווי. פעם אחר פעם נאלץ ליאור לקום, לא לוותר ולהמשיך להתקדם לעבר ההצלחה שחיכתה לו באופק...
ב-2006 ליאור כיכב ב- 4 עונות בסדרת הטלוויזיה האהובה בכל הזמנים - "רמזור". הסדרה שברה שיאי רייטינג ואף זכתה בפרס ה"Emmy" הבינלאומי לסדרה הקומית הטובה בעולם! ב-2009 נולד ה"ווקה פיפל" - מופע על 8 חייזרים מוסיקליים לבנים שהפכו לסנסציית "You Tube", עם למעלה מ-50 מיליון צפיות. המופע כיכב בתוכניות הטלוויזיה הגדולות בעולם ואף זכה בפרס ה"טוני של אוף ברודווי". למעלה מ-3 מיליון אנשים (!) רכשו כרטיסים ב-44 מדינות והמופע הפך לאחד המופעים הישראלים המצליחים בעולם.אור כלפון

ליאור כלפון

ליאור כלפון