Javascript אינו מופעל בדפדפן שלך. הפעל אותו על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.

ההרצאות / סדנאות

  • ההרצאה - החוקים הלא כתובים של הפוליטיקה

    ממנהיגות המחאה החברתית ב-2011, שנבחרה לחברת הכנסת הצעירה בהיסטוריה ובלטה במאבקיה למען שקיפות ושימוש ראוי בכספי הציבור, מספרת לכם הכל על איך עובדת הפוליטיקה באמת: מהשיטה הסודית של הפוליטיקאים לגניבת הכסף שלכם בוועדת הכספים ועד לדילים הקטנים בין הימין והשמאל מאחורי דלתות סגורות.
    מה תוקע את המדינה ואיך אנחנו יכולים לשנות את זה? 
    שפיר עזבה את הכנסת אחרי שבע שנים במרץ האחרון, לאחר שהקדישה את כל מרצה לאיחוד בין מפלגות המרכז שמאל. היא ממשיכה לפעול כיום כיו"ר התנועה הירוקה, בהכשרת מנהיגים צעירים וגיבוש פתרונות לעתידה של ישראל

  • ההרצאה לימי קורונה: "ZOOM על שפת הגוף בוידאו"

    מגיפת הקורונה תפסה את העולם כולו לא מוכן מהרבה בחינות ודרשה מאיתנו לשנות את דרך חיינו. ההסגר הפיזי בבתים מונע מבני האדם תקשורת בלתי מילולית שמתקיימת בפגישות פיזיות אמיתיות. בפגישה פיזית במשרד או בבית קפה יכולנו לפרש את לחיצת היד, צורת הישיבה של האדם שמולנו או צורת ההליכה של האדם שבא לקראתנו והמוח שלנו היה אוסף מכך מיליוני חלקיקי מידע אבל הקורונה שלחה אותנו לבידוד חברתי ופיזי ראשון מסוגו בהיסטוריה האנושית.

    ואז הגיע ZOOM...מתוך הצורך הבלתי אפשרי של הקיום בבידוד בו אנחנו נאלצים לנהל תקשורת עם העולם בעזרת פלטפורמות שיחות וידאו שונות דרך מסך מחשב או פלאפון כשמצלמה זעירה מציצה עלינו ודרכה אנחנו אמורים להעביר את המסרים שלנו ולקלוט מסרים של אחרים.

    איך נעביר את המסר בצורה הכי טובה בדרך התקשורת החדשה אליה נקלענו?

    איך שיחות הוידאו ישפיעו על עולם העסקים? החינוך? על דייטים? על אינטראקציה עם חברים ומשפחה?

    ליאור כלפון, אמן בינלאומי, יזם ומרצה מעביר הרצאת זום חדשה ומפתיעה בה הוא נותן בדרכו הקלילה והקומית טיפים להתנהלות בשיחת וידאו. כשחקן ובימאי בעל 30 שנות ניסיון הוא מביא מעולמות התיאטרון והטלוויזיה את התובנות הרלוונטיות כל כך לתקופה זו בשימוש בשיחות וידאו:

    *תורת הפנים והמימיקה  

    *כוחו של החיוך

    *איך לצלם כך שנראה ונשמע טוב?

    *משמעות הקול – טון וקצב דיבור

    *אפקט פינוקיו- איך מזהים שקר?

    *לדבר בעיניים- חשיבות קשר העין

    *צורות ישיבה

    *איך להימנע מהפרעות רקע?

    *הכנה לשיחת מכירה או שיחה עם הבוס

    *הומור כמקדם חיבור

    *ראיון עבודה מרחוק

    *טריקים סודיים לשיחת וידאו מושלמת

    ועוד...

    ההרצאה הקומית מועברת בשידור לייב מביתו של ליאור ובליווי של מנהל אירוע השולט במצגת ובשיחה עם הצופים בצ'אט או וידאו.

    זמן הרצאה- 30 דקות

  • בחזרה מטואיצ'י

    יוסי גינסברג הוא מאסטר בסטוריטלינג, ודורג לאחרונה כ"אחד מעשרת המרצים הטובים ביותר לעסקים בעולם". סיפור הישרדותו האפי מתאר כיצד שרד לבדו במשך שלושה שבועות ביערות העד של האמזונס. יוסי לא רק שרד בזמן הזה, אלא מצא  משמעות חדשה לחיים ולעבודתו. ספרו "בחזרה מטואיצ'י" ( Jungle  באנגלית) הפך בתחילת 2018 לסרט הוליוודי בכיכובו של דניאל רדקליף (הארי פוטר). כמספר סיפורים מופלא, פיתח יוסי הרצאה שפתחה עשרות כנסים ומפגשים עסקיים בעולם ונתנה להם את הטון המרכזי.  בהרצאתו שוזר יוסי תובנות אישיות ועסקיות בתוך סיפורים אותנטיים. המאזין מרגיש שהוא עצמו נמצא בסיטואציה יחד עם יוסי,  בצורה ריאליסטית, ריגשית ומרגשת. יוסי גינסברג הרצה בפני קהלים מגוונים, החל בקהלים המונים אלפי אנשים ועד לקבוצות אינטימיות של 15 מנהלים. הוא חלק את הבמה עם מרצים כמו ביל קלינטון, ריצ'ארד ברנסון, ווין דייר ואחרים. 


     

  • כל הילדים אוכלים

אודות המרצה