Javascript אינו מופעל בדפדפן שלך. הפעל אותו על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.

טל שמשון

מומחה ובעל רקע עשיר וניסיון רב בהקמה, ניהול, שיווק ותפעול עסקים קטנים ובינוניים בארץ ובאירופה.
הרצאתיו: "אזור ההצלחה של העסק שלך", "אני המותג", ו"מוטיבציה במכירות" הן הרצאות חובה
בכל הקשור להתנהלות עסקית נכונה, הן לשכירים והן לעסקים.

טל שמשון

מומחה ובעל רקע עשיר וניסיון רב בהקמה, ניהול, שיווק ותפעול יחידות רווח והפסד בארץ ובאירופה. טל הקים, פיתח וניהל מערכות, תהליכים וארגונים גדולים בישראל ובאירופה ולמעשה התמחה ב- OPERATIONAL PROCEDURES. במשך שנים רבות צמח טל למגוון תפקידי ניהול בכירים ברשת מועדוני הבריאות והכושר הבינלאומית "הולמס פלייס" בארץ ובאירופה, כולל שנתיים שבהן לקח חלק מרכזי בהקמת העסקים של הרשת במרכז אירופה. בתפקידו האחרון ברשת שימש טל כמנהל רשת הולמס פלייס ישראל. לאחר מכן שימש כמנכ"ל קבוצת "אוניספורט" - שם המשיך והעמיק בעולמות היבוא, הזכיינות והעסקים הבינ"ל. בהמשך, טל ליווה וייעץ לחברות מגוונות בתחומי הניהול, תפעול, שיווק ומכירה תוך צבירת ניסיון רב בבניית והפעלת יחידות רווח והפסד באשר הן, עם התמחות בעולמות האסטרטגיה, הטקטיקה, הפרסום, המכירות, הדיגיטל וביבוא ושיווק. טל הוביל ומוביל מאות עסקים וארגונים לאזור ההצלחה שלהם, ביניהם חברת מייקרוסופט, התאחדות התעשיינים, מפעל הפיס, ארגון הפלסטיקאים ועוד, מתוך שליחות ורצון עז לעזור לכמה שיותר עסקים וארגונים לשפר את התוצאות העסקיות שלהם. 

הרצאות / סדנאות

  • אזור ההצלחה של העסק שלך

    80% מהעסקים הקטנים בארץ נסגרים כל שנה. זה נשמע כמו סטטיסטיקה לא הגיונית, אבל זאת המציאות.
    כל כך הרבה אנשים מוכשרים בעלי מוטיבציה אדירה להצליח, לא מצליחים להיות בשליטה על העסק שלהם, לנהל אותו ולא להיות מנוהלים על ידו.

    מה משותף לכולם?
    לכולם יש חסם מרכזי שעומד בינם לבין ההצלחה.
    היעדרה של שיטה, או מתודולגיית עבודה. 
    הם לא מכירים את העקרונות המנחים של עולם הניהול,
    לא עובדים לפי שיטה סדורה ומבוססת, 
    פועלים מהבטן, משנים כיוון כל הזמן ויורים לעצמם ברגל.
    בעל העסק הוא המשפיע ביותר על העסק שלו!
     

     מצליחים להזדהות עם התחושה?
    יש משהו פשוט יחסית שאפשר ללמוד,
    משהו שיגרום לכל הניהול של העסק שלך להפוך למכונה שמייצרת 
    לא רק עבודה אלא גם רווחיות וצמיחה, 
    ויחזיר לך את הביטחון בדרך שבחרת.

    משך ההרצאה:
    בין  30 דק (הרצאה מהירה וללא השתתפות הקהל) ועד שעתיים (יסודי, מעמיק,  כולל תרגילים ומעורבות/שילוב הקהל) לבחירת הלקוח. 

    מפרט טכני:
    נדרש מקרן ובארקו , הגברה ומדונה או מקרופון אלחוטי

  • ההרצאה: כל אחד מאיתנו הוא מותג והחיים שלנו הם עסק לכל דבר

    מיועדת לבעלי עסקים ושכירים, צורת החשיבה של עסקים נכונה גם לכל אחד ואחד כאדם פרטי מכוון שהקריירה שלנו היא למעשה העסק שלנו וכל אחד מאתנו, הוא למעשה מותג לכל דבר.
    ההרצאה משלבת את עקרונות מההרצאה "אזור ההצלחה של העסק שלך"   באנלוגיה לשכירים שרוצים לנהל את הקריירה שלהם כעסק לכל דבר ולמתג את עצמם כחלק מהתהליך הזה.

    ·        האם כל אחד יכול להיות 'מותג'?

    ·        האם הקריירה שלנו היא למעשה עסק לכל דבר?

    ·        כיצד מנהלים בהצלחה את עצמי כמותג ואת הקריירה שלי כעסק לכל דבר?

    ·        מה המיתוג שלך יאפשר לך ולסביבה שלך?

    ·        מהם 7 כללי הזהב למיתוג עצמי ?

    ·        מה ירוויח מי שבוחר למתג את עצמו?

    ·        מה זה דימוי נתפס וכיצד ליצור אותו?

    ·        מהם 3 ה -  P של תהליך ניהול הקריירה?

    ·        מה הם 7 המפתחות המנטליים שמאפיינים מי שממתג את עצמו?

    במהלך ההרצאה ישולב תרגיל עומק שעוזר למשתתפים להכיר היטב את עצמם ואת מה שהם רוצים "למתג".
    כמו כן, כל משתתף יכתוב לעצמו את "שלט החוצות" שלו (סלוגן שמבטא בצורה הכי מדוייקת את ה"מיתוג העצמי" שלו).

    אורך הרצאה - שעה וחצי.
    מפרט טכני: בארקו, מקרן והגברה + מדונה או מיקרופון אלחוטי

  • ההרצאה: מוטיבציה במכירות

    ההרצאה מוכוונת לארגונים ולצוותי מכירה. 
     

    ·        מה ה"למה" של מה שאתה מוכר ולמה זה כל כך משנה?

    א. מהם האמונות והערכים שעל פיהם אתה פועל ומוכר?

    ב. מהן השאלות שתשאל את עצמך כך שתהיה מכוון להעלאת הערך שתיתן ללקוח שלך?

    ·        כיצד מנהלים בהצלחה מכירה 'טבעית'?

    א. תמכור רק את מה שאתה מאמין בו.

    ב. תמכור רק מה שההבטחה לגביו ברורה.

    ג. תמכור רק הבטחה שבטוח תתקיים.

    ·        מה המוצר שלך יאפשר ללקוח?

    א. מה הערך המוסף שהמוצר שלך/הפעילות שלך תאפשר ללקוח?

    ב. מה היית רוצה שיחשבו /ירגישו כששומעים את שם הארגון שאתה מייצג?

    ·        קשר אישי ומערכות יחסים כחלק מתהליך מכירה נכון.

    א. ! It's a people business

    ב. המעבר ממערכת יחסים מבוססת מכירת מוצר למערכת יחסים 

        מבוססת קשר אישי, מרגשת והדוקה יותר.

    ·        מהם 3 ה -  P של תהליך מכירה איכותי?

    א. ה - Product

    ב. ה - People

    ג. ה - Process

    ·        מה הם 6 המפתחות המנטליים לתהליך מכירה עוצמתי?

    א. כיצד לנהל ברמה המנטלית את תהליך המכירה.

    ב. כיצד להיות ראוי להיות ה"סוכן" שלהם למשהו.

    ·        מה הם 8 שלבי המכירה?

                מודל סגור, בהיר וברור לניהול תהליך מכירה

    ·        כמה סגנונות תקשורת אתה מכיר? כיצד לזהות ולרגש לקוחות בדרך לסגירת עסקה

    כחלק משדרוג הקשר האישי ומערכת היחסים, כיצד לזהות את סגנון התקשורת של הלקוח ולהתאים לסגנון הזה תהליך מכירה מדוייק.

    אורך ההרצאה: שעה- שעה וחצי לבחירת הלקוח.

    מפרט טכני: מקרן, בארקו והגברה + מדונה או מיקרופון אלחוטי

רשמים בולטים מההרצאה / סדנא